News

THE FUTURE OF RETAIL

LIL' MARCH ISSUE

Lil' Amsterdam zet maart in het teken van “The Future of Retail”

Winkelen wordt beleving door middel van de speciale Lil’-audiotour. 

2018 belooft een innovatief jaar te worden voor de Retail sector. Lil’ Amsterdam, in de Amstelpassage op Amsterdam Centraal zet daarom de maand maart in het teken van ‘The Future of Retail’. 


Lil’ Amsterdam - zelf een voorbeeld van een compleet nieuwe invulling van een winkelgebied - laat deze maand zien hoe invulling gegeven kan worden aan nieuwe winkelvormen, concepten en producten. Dit doet zij onder meer door het houden van trendtalks in samenwerking met onderzoeksbureau MARE. 


Daarnaast opent het Amsterdams mode- en lifestyle PR bureau Ganbaroo PR PR zelf 'This is [not] a shop', een verlengstuk van hun online inspiratie-platform thisisnotashop.nl, waarmee ze bewijzen dat de scheidslijn tussen marketing- en verkoopkanalen steeds meer vervaagt.

Opening nieuwe line-up van deelnemers Lil' Amsterdam


Op 8 maart opent Lil’ Amsterdam feestelijk met onder andere een speciale line-up van deelnemers aan de ‘Future of Retail’; vanaf dat moment zijn bezoekers welkom om inspiratie op te doen tijdens de trendtalks en kunnen voorbijgangers live nieuwe producten en innovaties testen en ervaren.


Verder in maart kan je kunst kopen en maken, filosofische workshops volgen, dansles nemen, couture kopen, of gewoon borrelen met vrienden en nog veel meer. Voor de bezoekers aan Lil’ Amsterdam is er deze maand een speciale audiotour, waarmee je deze locatie optimaal kunt ervaren. Kijk voor meer details over de opening en de volledige programmering op de speciale Facebook event pagina: facebook.com/events/1494689247295932